2018. szeptember 12., szerda

Chris pásztor- Elválaszthatatlan Egységünk

,,És ő a feje a testnek, az egyháznak: a ki a kezdet, elsőszülött a halottak közül; hogy mindenekben ő legyen az első,,  (Kolossé 1:18). 


Tudtad hogy Jézus nem teljes nélkülünk? És a nélkülünk  alatt az Egyházat értem. Elválaszthatatlanul egyesültünk Ővele. (1 Korinthus 6:17). Az Efézus 1:22-23 -ban azt mondja Isten “…És mindeneket vetett az ő lábai alá, és őt tette mindeneknek fölötte az anyaszentegyháznak fejévé,Mely az ő teste, teljessége ő néki, a ki mindeneket betölt mindenekkel.” Ő az, Aki mindent betölt (Efézus 4:10), mégis az Egyház az Ő teljessége, mely az Ő teste.

Ez segíthet abban, hogy megértsd fontosságodat és jelentőségedet Krisztus szemében. Te "Benne" vagy, és Ő "tebenned". Nélküled nem tudja megérinteni a sérült és az elveszett embereket a világban. Rajtad keresztül tudja kifejezni szeretetét mások iránt és létrehozni királyságát itt a földön. Te az Ő kinyújtott karja vagy a földön, mivel Belőle származol és kapcsolatban vagy Vele. A János 15:5-ben azt mondta, “Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.” Az Atya csodálatos akarata az, hogy Neki is szüksége van ránk, csakúgy, ahogyan nekünk is szükségünk van Rá. Ő a mi dicsőségünk, ahogyan mi is az Ő dicsősége vagyunk.

A János 17:19-21-ben Jézus imádkozott, “…hogy ők is megszenteltekké legyenek az igazságban. De nemcsak ő érettök könyörgök, hanem azokért is, a kik az ő beszédökre hisznek majd én bennem; Hogy mindnyájan egyek legyenek; a mint te én bennem, Atyám, és én te benned, hogy ők is egyek legyenek mi bennünk: hogy elhigyje a világ, hogy te küldtél engem. ” Ez az ima ma már beteljesült, bennünk, az új teremtésben - eggyé váltunk az istenséggel. . Az 1 Korinthus 12:13 azt mondja, "Mert hiszen egy Lélek által mi mindnyájan egy testté kereszteltettünk meg…." , aztán az 1 Korinthus 6:17 kijelenti , "A ki pedig az Úrral egyesül, egy lélek ő vele."

A szó szoros értelmében összetartoztok egyesülve a Szent Szellemmel egy isteni alkotásként "Mert hiszen egy Lélek által mi mindnyájan egy testté kereszteltettünk meg, akár zsidók, akár görögök, akár szolgák, akár szabadok; és mindnyájan egy Lélekkel itattattunk meg." (1 Korintus 12:13).

Megvallás
Krisztus az életem; Benne élek, mozgok és Benne van létezésem. Ahogy Ő van, úgy vagyok én is. Dicsősége fénylik bennem. Gyümölcstermő, gyarapodó és kiváló vagyok, hiszen egy vagyok az Úrral, tagja testének, az Ő húsa és csontjai. Áldott legyen az Isten!


További tanulmányok:

2 Korintus. 5:17;
Azért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az; a régiek elmúltak, ímé, újjá lett minden.

Kolossé 2:10,
És ti ő benne vagytok bételjesedve, a ki feje minden fejedelemségnek és hatalmasságnak;

Kolossé 1:27,
A kikkel az Isten meg akarta ismertetni azt, hogy milyen nagy a pogányok között eme titok dicsőségének gazdagsága, az tudniillik, hogy a Krisztus ti köztetek van, a dicsőségnek ama reménysége:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése