2024. március 2., szombat

🌟BÍZZ BENNE, HOGY Ő GONDOSKODIK RÓLAD❣️

,,💞…Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és annál lakozunk,, (János 14:23)

Olyan mélyreható, amit Jézus az alapigénkben mondott!

Képzeld el Jézust szó szerint a te házadban élni: egy tető alatt a Csodatévővel!
Ez véget vet minden küzdelemnek.
Nem aggódnál, hogy hogyan fizesd be a számláidat, mert tudod,
hogy Jézus gondoskodik róla. Merem mondani, hogy egyetlen gondod sem lenne a világon.

Tudod, hogy az Úr azt akarja, hogy így gondolkozz? Valójában, Ő benned és veled él.
Ott van veled az otthonodban. Ez azt jelenti, hogy soha nem kell aggodalmaskodnod és bosszankodnod, hogy hogyan fogod befizetni a számláidat.
Ne beszélj és cselekedj úgy, mintha nélkülöznéd Istent vagy túl távol lenne tőled, és mintha nem tudnád, hogy hol van. Bárhol is vagy, az az Ő székhelye.

Ezért mondja ezt nekünk: „Ne aggodalmaskodjatok tehát, és ne mondjátok:
Mit együnk? vagy: Mit igyunk? vagy: Mivel ruházkodjunk?
Mert mind ezeket a pogányok kérdezik. Mert jól tudja a ti mennyei Atyátok, hogy
mind ezekre szükségetek van”
(Máté 6:31-32).

Bízz Őbenne, hogy lesz elég pénzed a tanulmányaidra! Bízz Őbenne a gyermekeid tandíját illetően! Bízz Őbenne, hogy lesz fedezeted a jelzálog kifizetéséhez vagy egy új ingatlan vásárlásához!
Bízz Őbenne, hogy Ő jól és teljes mértékben gondoskodik rólad, és dicsőségessé teszi az életedet!

Még ha adósságban is vagy, Ő a te Urad, és Ő HATALMAS! Nem kell egyetlen emberhez sem könyörögnöd segítségért. Cselekedd meg az Igét: vesd Őrá minden terhedet és „menj aludni”, pihenj, tudva azt, hogy Ő befedezett téged.

Ő ezt mondta a Máté 11:28-ban: „Jőjjetek én hozzám mindnyájan,
akik megfáradtatok és megterheltettetek, és én megnyugosztlak titeket.” Halleluja!

Ő csak EGY dolgot kíván tőled: „Hanem keressétek először Istennek országát, és az ő igazságát; és ezek mind megadatnak néktek”
(Máté 6:33). 
Tedd Isten léleknyerő ügyét az első számú
prioritásoddá, és lásd, ahogy Ő gondoskodik mindenről, ami téged illet!

Megvallás:
Az Úr az én pásztorom, nem s zűködöm. Ő bőségesen betölti minden szükségemet, a pénzem megsokszorozódik a Szent Szellem ereje által.
Több van nekem, mint elegendő, hogy gondoskodhassak másokról és áldás legyek a világom számára. Nincs korlátozottság és hiányérzetem, mert Krisztus az én elégségem.
Áldott legyen az Isten!


További Igék:

Filippi 4:19;
,,Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdagsága szerint dicsőségesen a Krisztus Jézusban.,,

Máté 6:31-32;
,,Ne aggodalmaskodjatok tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? vagy: Mit igyunk? vagy: 
Mivel ruházkodjunk? Mert mind ezeket a pogányok kérdezik. 
Mert jól tudja a ti mennyei Atyátok, hogy mind ezekre szükségetek van.,,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése