2018. március 7., szerda

Chris pásztor: A szeretet közössége

,,Felele Jézus és monda néki: Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és annál lakozunk,,-  (János 14:23)


Alapigénkben az Úr Jézus azt mondta: „... Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt...” Ez egy kérdésre sarkall: „Nem szeret mindenkit az Atya?” A János 3:16 azt mondja: „Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.”

Amikor Jézus azt mondta, hogy az Atya szereti azt, aki megtartja az Ő beszédeit, nem Isten általános szeretetéről beszélt, hanem a kapcsolatot teremtő szeretetéről. Az Atya figyelmébe kerülsz és különleges kapcsolata lesz veled, ha nem kényszerből vagy vallásosan szereted Őt. 
Ha mélységesen szereted a Mestert, Ő azt mondja: „...ahhoz megyünk (az Atya és a Fiú), és annál lakozunk.”

Nem csak meglátogatnak. Isten úgy értette, hogy létrehozzák a főhadiszállásukat veled és benned. Ezt több évvel ezelőtt fedeztem fel, és mély benyomást tett a szellememre. Nem tudtam nem gondolni arra a kifejezésre, hogy „és annál lakozunk”, mivel akkor nyert értelmet a számomra. Egy dicsőséges közösségről van szó. Egy elválaszthatatlan egységről az Istenséggel. Te Őbenne vagy, és Ő tebenned van. Az Ő cselekvési központjává lettél, mialatt neked Ő lett a lakhelyed.

Ez tesz kiválasztottá téged az életben - a szeretetközösséged
az Úrral. Szenvedélyesen szereted az Urat, mert Ő minden, amit keresel! Az Isten iránti szereteted az oka, hogy imádkozol, böjtölsz, tanulmányozod az Igét, lelkeket nyersz meg és teszel mindent. Ezért veszel részt minden istentiszteleten és vagy elkötelezett a Szent Szellem dolgai iránt!

Isten nagyobb áldásait csak azok tapasztalják meg, akik ebben az osztályban vannak, akik szeretetből vannak Vele közösségben, és nem törvényből.

Megvallás
Drága Atyám, Te vagy az életem és minden, amire szükségem
van. Benned élek, mozgok és létezem. Te vagy az én
békességem, menedékem és erőm. Én Benned élek, és Te
bennem élsz. Megtermem az igazság gyümölcseit és az
áldásaid teljességében járok Jézus nevében.


További tanulmányok:

János 15:5;
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.

1 Korinthus 1:9;
Hű az Isten, ki elhívott titeket az ő Fiával, a mi Urunk Jézus Krisztussal való közösségre,

1 János 1:3;
A mit hallottunk és láttunk, hirdetjük néktek, hogy néktek is közösségtek legyen velünk, és pedig a mi közösségünk az Atyával és az ő Fiával, a Jézus Krisztussal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése